close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    دکوراسیون اداری

    بازدید : 286
    سه شنبه 7 خرداد 1398 زمان : 16:16

    مرتب بودن وسایل روی میز اداری به اندازه نظافت آن مهم است. شلوغ بودن محیط دائما حواس شما را پرت خواهد کرد. نظم میز کار در شرکت باعث می‌شود نگاهتان درگیر وسایل نشود. البته تاکید ما بر این نیست که تمامی وسایل خود را از روی میز حذف کنید. شما باید وسایل مورد نیاز و ضروری خود را بر روی میز داشته باشید. اما نحوه چیدمان آن باید به گونه‌ای باشد که در عین مرتب بودن، تمرکز شما را از بین نبرد. انتخاب یک دکوراسیون اداری خوب در این موضوع به ما کمک می‌کند. برای داشتن یک میز اداری مرتب راه سختی در پیش ندارید.
    دکوراسیون‌های اداری از رنگ و نوع مختلف بهره می‌گیرند تا فضای مناسب برای محیط کار شرکت ما بسازند. در صورتی که انتخاب ما از طرح صحیح نباشد، حس نامرتبی به مخاطب می‌دهد. اگر به طور کلی بخواهیم این موضوع را روشن سازی کنیم، دکوراسیون‌های ساده و مینیمال حس مرتب بودن بیشتری به ما القا می‌کند. یک فضای کاری پر زرق و برق با وسایل به اصطلاح سلطنتی را در نظر بگیرید. چشم شما مدام به دنبال زوایا می‌چرخد تا یک ارتباط بین دکوراسیون برقرار کند. اما در مقابل فضاهای مینیمال هم در ذهن خود متصور شوید؛ این فضاها به دلیل سادگی در طراحی، با یک نگاه آرامش را دریافت می‌کنید و زیاد درگیر پیچ و خم زوایای وسایل نمی‌شوید. تمرکز در این فضاها به راحتی حفظ می‌شود.

    تاریخ و زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98
    بازدید : 320
    شنبه 4 خرداد 1398 زمان : 17:18

    تناسب صندلی اداری با مشاغل شما شاید به ظاهر بی اهمیت باشد. اما این موضوع از دو جانب تحلیل می‌شود. یکی از جانب خودتان و دیگری افرادی که به شرکت شما مراجعه می‌کنند. اگر از جانب خودتان بخواهیم به بررسی موضوع بپردازیم، باید از تاثیرات روانی آن بر ذهن افراد بگوییم. حال ممکن است مولفه‌هایی مانند هارمونی رنگ صندلی با محیط، مناسب بودن مدل آن با میز، همچنین تناسب آن با دیگر وسایل مورد بررسی قرار بگیرد. این موضوع تنها برای کارکنان مهم نیست، حتی مدیران برای خرید میز مدیریتی باید بسته به حرفه خود دست به انتخاب بزنند.
    اما اگر بخواهیم از جنبه افرادی که برای بار اول به شرکت شما پای می‌گذارند بگوییم، باید به دکوراسیون کلی فضای شرکت توجه کنیم. برای مثال برای یک شرکت حقوقی نمی‌توانیم از میز و صندلی‌های فانتزی استفاده کنیم. فکرش را بکنید که دکوراسیون بانک‌ها را شاد و کودکانه بچینیم. آیا با چنین دکوری اعتماد مردم برای سپردن پول‌هایشان جلب خواهد شد؟ به همین دلیل موضوع روانشناسی رنگ‎ها برای تناسب صندلی اداری با مشاغل شما بسیار مهم است.

    نقشه فرش دستباف از ابتدا تا خلق طرح
    بازدید : 300
    دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 زمان : 16:09

    یکی از مهم‌ترین مسائلی که در فضاهای اداری برای کارمندان مهم است، وجود استاندارد روشنایی است. البته بسیاری از آنان از این استاندارد آگاهی ندارند. اما مدیران شرکت‌ها باید به این نکات توجه کافی را داشته باشند. نیروی کار سالم، بازدهی مفیدی برای سازمان خواهد داشت. چشم عضو مهمی در بدن است که در صورت خسته شدن، انگیزه کار در افراد کم می‌شود. احتمال خطا در هر حرفه‌ای که داشته باشند بالا می‌رود و در بعضی مواقع باعث ضررهای مالی از سوی کارکنان به شرکت می‌شود. نور آفتاب ارزانترین و پاک‌ترین منبع انرژی نوری در جهان است. در ساعات روز باید از این نور نهایت استفاده را داشته باشیم. برای مثال اگر در قسمتی از شرکت نیاز به نصب پارتیشن اداری داریم، آن را از جنس شیشه شفاف انتخاب کنیم تا انتقال نور در فضا اتفاق بیفتد. این موضوع ما را برای داشتن استاندارد روشنایی فضاها یاری می‌کند. چرا که بخشی از روشنایی محیط توسط نور طبیعی تامین می‌شود و کمبود آن را به کمک چراغ‌ها جبران می‌کنیم. همچنین گاهی اوقات با خرید مبلمان اداری برای جلوگیری از تابش نور خورشید سعی می‌کنیم از پرده‌های ضخیم استفاده کنیم تا مبلمان عمر بهتری داشته باشند. اما پیشنهاد ما این است که تا حد ممکن از نور طبیعی خورشید برای روشن‌سازی فضا استفاده کنید. در صورتی که این نور به صورت مستقیم بر روی مبلمان شما می‌افتد می‌توانید جای آن را تغییر دهید.
    اما یک نکته بسیار مهم را فراموش نکنیم. تابش نور به مانیتور آن هم به صورت مستقیم باعث می‌شود نور به سمت چشم شما بازتاب داده شود و فشار زیادی بر روی چشمان شما ایجاد کند.

    نیابت قضایی بین المللی
    بازدید : 352
    سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 زمان : 14:21

    پزشکان توصیه می‌کنند با هر یک ساعت نشستن در محل کار، بلند شوید و چند قدم راه بروید. اگر امکان چنین کاری را ندارید حداقل سرجای خود یکسری نرمش را انجام دهید تا بدنتان از حالت سستی در بیاید. شما اگر حتی بهترین مبلمان اداری هم در اختیار داشته باشید برای 8 ساعت کار مداوم خلق نشده‌اید.
    برای خرید هر وسیله در ابتدا باید نیاز خود را از خرید بدانید و کاملا آگاه باشید که کاربرد آن چه مسائلی است. چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود که بهترین انتخاب از صندلی اداری داشته باشید. صندلی یار میز اداری شماست. و البته هر دوی این وسایل باید همراه خوبی برای شما در محل کار باشند. 8 ساعت کار پی در پی ساده نیست. از استرس‌های دیگر کار که بگذریم کاری که از دستمان برمی‌آید این است که میز و صندلی اداری خود را در بهترین حالت تنظیم کنیم تا فشاری بر ستون فقرات، زانوها، دست‌ها و شانه‌هایمان وارد نشود. این فشارها بعد از چند سال آثار خود را به شکل آرتروز، دیسک کمر و … نشان می‌دهد که در برخی از موارد آسان درمان می‌شوند ولی در برخی مواقع ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشد.
    داشتن یک صندلی مناسب بهره‌وری شما را در کارهایتان زیاد می‌کند. باعث می‌شود دیرتر خسته شوید و به راحتی کارهای خود را پیش ببرید.

    آموزش کامل کشیدن جدول و تنظیمات آن در ورد
    بازدید : 289
    دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 زمان : 17:33

    انتخاب میز اداری را به گونه‌ای انجام دهید که برای جابجایی آن دچار مشکل نشوید. اگر فضای کاری شما محدود است، شاید نیاز پیدا کنید که در طول روز مبلمان اداری و میز پذیرایی جلوی آن‌ها را جابجا کنید. پس لازم است به وزن این میز و مبلمان دقت کنید که به راحتی جابجا شوند. همچنین در فضاهای کوچک، قرار دادن میزهای بزرگ کار اشتباهی است، جابحایی افراد را هم دچار مشکل می‌کند و حس خوبی به آن‌ها نمی‌دهد.
    انتخاب میز پذیرایی متناسب با نوع کاربرد شما در فضای کاری شما نیازمند توجه ویژه‌ای است. این انتخاب باید بر اساس بودجه، جنس، نوع کاربرد، فضای در نظر گرفته شده از لحاظ متراژ، هماهنگی با دکوراسیون و… انجام شود. اگر برای انتخاب این وسایل دچار سردرگمی شده‌اید نگران نباشید. کارشناسان گروه سامانه ساز فرابین با سال‌ها تجربه در این امر شما را برای بهترین انتخاب راهنمایی می‌کنند.
    میزهای پذیرایی که به آن‌ها میزهای جلو مبلی و عسلی هم گفته می‌شود انواع مختلفی دارند. این میزها در طرح‌های کلاسیک، سنتی، فانتزی و … تولید می‌شوند و شما باید با وجود طرح‌های متنوع بر اساس نیاز خود یکی از آنان را انتخاب کنید که بهترین بازدهی برای فضای اداری شما را دارا باشد.

    اطلاعات کامل درباره ایمپلنت دندان
    بازدید : 349
    دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 زمان : 16:37

    با سلام.به دنیای ویستا بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز ویستا بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در ویستا بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید. در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در ویستا بلاگ سپری نمایید...

    به وبلاگ خود خوش امدید

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 511
  • بازدید کلی : 4110
  • کدهای اختصاصی