مرتب بودن وسایل روی میز اداری به اندازه نظافت آن مهم است. شلوغ بودن محیط دائما حواس شما را پرت خواهد کرد. نظم میز کار در شرکت باعث میشود نگاهتان درگیر وسایل نشود. البته تاکید ما بر این نیست که تمامی وسایل خود را از روی میز حذف کنید. شما باید وسایل مورد نیاز و ضروری خود را بر روی میز داشته باشید. اما نحوه چیدمان آن باید به گونهای باشد که در عین مرتب بودن، تمرکز شما را از بین نبرد. انتخاب یک دکوراسیون اداری خوب در این موضوع به ما کمک میکند. برای داشتن یک میز اداری مرتب راه سختی در پیش ندارید.
دکوراسیونهای اداری از رنگ و نوع مختلف بهره میگیرند تا فضای مناسب برای محیط کار شرکت ما بسازند. در صورتی که انتخاب ما از طرح صحیح نباشد، حس نامرتبی به مخاطب میدهد. اگر به طور کلی بخواهیم این موضوع را روشن سازی کنیم، دکوراسیونهای ساده و مینیمال حس مرتب بودن بیشتری به ما القا میکند. یک فضای کاری پر زرق و برق با وسایل به اصطلاح سلطنتی را در نظر بگیرید. چشم شما مدام به دنبال زوایا میچرخد تا یک ارتباط بین دکوراسیون برقرار کند. اما در مقابل فضاهای مینیمال هم در ذهن خود متصور شوید؛ این فضاها به دلیل سادگی در طراحی، با یک نگاه آرامش را دریافت میکنید و زیاد درگیر پیچ و خم زوایای وسایل نمیشوید. تمرکز در این فضاها به راحتی حفظ میشود.
نظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی